باتری ایفون تا چند درصد باید شارژ شود + اقداماتی برای حفظ سلامت باتری

نوشته شده در تاریخ1403-05-16 2249

باتری ایفون تا چند درصد باید شارژ شود تا بتوان برای مدت زمان طولانی از گوشی اپل خود استفاده کرد؟ برای آشنایی کامل با جواب این سوال همراه ما باشید.

 

توضیحاتی راجع به اینکه باتری ایفون تا چند درصد باید شارژ شود

باتری ایفون تا چند درصد باید شارژ شود؟ تقریبا همه افرادی که از محصولات اپل استفاده می کنند با این سوال در ذهن خود مواجه شده اند. با توجه به اهمیت موضوع و تقاضای شما همراهان عزیز سعی کرده ایم در این مطلب به طور کامل این موضوع را تحت پوشش قرار دهیم. باتری محصولات اپل با ظرفیت های مختلف در دسترس کاربران قرار گرفته است. هر گوشی ایفون بر اساس ظرفیت باتری که دارد می تواند شارژ دهی مختلفی داشته باشد. ظرفیت باتری محصولات اپل مانند سایر تلفن های همراه بر اساس میلی آمپر ساعت اندازه گیری می شود.

این موضوع که باتری ایفون تا چند درصد باید شارژ شود؟ برای حفظ سلامت باتری اهمیت ویژه ای دارد. با توجه به اهمیت سلامت باتری ایفون اغلب کاربران به دنبال جوابی کامل و اصولی برای این سوال هستند. شرکت اپل مثل سایر برندها بازه صفر تا 100 را برای شارژ باتری مشخص کرده است. موضوعی که باید به آن توجه شود این است که نباید گوشی ایفون را تا صفر شدن باتری استفاده کنید. از طرفی وقتی می خواهید باتری این محصولات را شارژ کنید نباید اجازه دهید تا درصد شارژ به 100 برسد. این موضوع باعث می شود تا عمر باتری کاهش پیدا کند. بهترین کار این است که قبل از رسیدن به 20 درصد گوشی ایفون خود را به شارژر وصل کنید. زمانی که گوشی به 80 درصد رسید بهتر است آن را از شارژ بکشید. نظر برخی از افراد هم این است که شارژ محصولات اپل در بازه 40 الی 80 درصد باشد.

باتری ایفون تا چند درصد باید شارژ شود

اقداماتی برای حفظ سلامت باتری محصولات اپل

حالا که متوجه شدیم باتری ایفون تا چند درصد باید شارژ شود، بهتر است با اقدامات لازم برای حفظ سلامت باتری آشنا شویم. یکی از مهمترین اقداماتی که به سلامت باتری محصولات اپل کمک می کند، استفاده از شارژر اصلی یا اورجینال است. شارژرهای فیک کیفیت مناسبی ندارند و بعد از مدت زمان کوتاهی مشکلاتی را برای باتری اپل به وجود می آورند. کیفیت باتری هر چقدر هم که خوب باشد اگر از شارژر اصلی استفاده نشود باز هم مصرف کننده رضایت کامل نخواهد داشت. مورد بعدی که می تواند برای حفظ سلامت باتری اپل مفید باشد، شناسایی برنامه های پرمصرف است. برنامه هایی که شارژ زیادی مصرف می کنند باعث می شوند تا شارژ گوشی خیلی سریع خالی شود. خالی شدن سریع شارژ باعث می شود تا تعداد چرخه های شارژ بیشتر شده و در نتیجه عمر باتری کاهش یابد.

کاور گوشی ایفون را در هنگام شارژ خارج کنید. داغ شدن بیش از حد یکی از اقدامات مضر برای باتری اپل به شمار می رود. عملیات شارژ شدن خود باعث افزایش دمای گوشی می شود، حال اگر گوشی کاور داشته باشد این حرارت بیشتر هم می شود. با خارج شدن کاور گوشی جریان هوای بیشتری به گوشی می رسد و این موضوع باعث می شود دمای آن هنگام شارژ شدن خیلی بالا نرود. یکی دیگر از اقداماتی که می تواند به حفظ سلامت باتری اپل کمک کند، غیر فعال کردن فعالیت های پس زمینه می باشد. برای غیر فعال کردن فعالیت های پس زمینه می توانید مسیر Settings –> General –> Background App Refresh را طی کنید.

غیر فعال کردن فعالیت های پس زمینه

کلام پایانی

باتری ایفون تا چند درصد باید شارژ شود موضوعی است که در این مطلب به آن پرداختیم. یکی از معضلات افرادی که از انواع گوشی هوشمند استفاده می کنند، خرابی و خالی شدن سریع باتری است. این موضوع در میان کاربران گوشی ایفون نیز رایج است اما به خاطر کیفیت بالای باتری محصولات اپل به مراتب کمتر از سایر برندها شاهد خرابی باتری اپل هستیم. شرکت اپل با استفاده از مدرن ترین باتری های لیتیوم یونی توانسته به کاربران محصولات خود کمک کند تا دغدغه کمتری برای خرابی باتری داشته باشند. چنانچه از گوشی ایفون استفاده می کنید و می خواهید بدانید چگونه می توانید از باتری گوشی خود مراقبت کنید می توانید از آموزش های ما بهترین استفاده را داشته باشید.

اگر تا به حال نمی دانستید باتری ایفون تا چند درصد باید شارژ شود و این کار را به صورت اصولی انجام نداده اید، احتمالا سلامت باتری ایفون شما کاهش یافته است. اگر سلامت باتری گوشی شما به کمتر از 70 رسیده، ما می توانیم برای تعویض باتری ایفون‌تان به شما کمک کنیم. تعویض باتری حساسیت بالایی دارد و نباید آن را به مجموعه های غیر مجاز بسپارید. استفاده از باتری های اصل و اورجینال و همچنین بهره مندی از نیروی کار آموزش دیده و باتجربه باعث شده تا افرادی که ما را انتخاب کرده اند، بیشترین میزان رضایت ممکن را داشته باشند.

نوشته‌های مرتبط
ارسال نظر
پاسخ دهید

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم